martes, 13 de noviembre de 2012

IMPRESSIONS I CONCLUSIONS DE LA PAC2



Considero aquesta PAC2 molt complexa, però alhora m'ha resultat molt útil per a adquirir múltiples aprenentatges. 

La relació entre els conceptes Ciència, Tecnologia, Societat i Educació és múltiple. Totes elles s'influeincien, un canvi d'algun aspecte d'un dels concepte segurament influirà en els altres tres. 

En el mapa conceptual hem volgut reflectir, jo i la meva parella, la major part de relacions possible entre els quatre conceptes C-T-S-E. Per aquesta raó el mapa ha quedat tant extens. L'utilització de colors ajuda a que aquest s'entengui millor. El mapa conceptual representa el nostre aprenentatge significatiu sobre els quatre conceptes, és la nostra representació gràfica d'allò après. És el nostre model mental i la demostració del canvi conceptual que s'ha produït entre el primer mapa de l'avaluació inicial i aquest. Aixó ho hem entès, i així ho hem representat!

Voldria afegir que les PAC's de l'assignatura tenen un fil conductor molt interessant i multidimensional. Estem en l'estudi d'uns conceptes que corresponen amb les eines de treball que utilitzem, són PAC's on l'estudi de les teories es fan servir ràpidament en la pràctica, i això assegura sempre un aprenentatge significatiu.

Em queda una bona sensació d'aquesta PAC2, com serà la PAC3?!

ADJUNTO L'ENLLAÇ DEL MAPA CONCEPTUAL FINAL, PER TAL QUE ES PUGUI VEURE MÉS GRAN!

http://cmapspublic2.ihmc.us/rid=1L55X4WQ4-1B0K9J7-1FZ4/marialex%20%20mapa%20definitiu.cmap


No hay comentarios:

Publicar un comentario